Grootste GEDA webshop van Nederland
Snel en persoonlijk contact
Levering door de BeNeLux

Bedenktijd en retour voor webshop producten

Het kan voorkomen dat u een webshop bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw webshop bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw online bestelde product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten van retour van u thuis naar HOCAP zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hocap.nl of het contactformulier hieronder. Wij zullen u het modelformulier voor herroeping toesturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@hocap.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres opgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan het bezorgadres voor u te wijzigen.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Indien op voorraad betreft dit binnen 2 werkdagen. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 uur worden gedaan, proberen wij diezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en kan de levering van uw bestelling langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u natuurlijk zo spoedig hiervan op de hoogte.

Levering verloopt via onze vervoerder Transmission. De aflevering vindt plaats de eerstvolgende werkdag voor 15:00 uur. Helaas kunnen wij dit niet garanderen.  

Laagste prijsgarantie

Bij geda-shop.nl shop je altijd voordelig. Wij passen doorlopend onze prijzen aan. Uiteraard lukt het ons niet om altijd 100% alles te volgen, maar heb je ergens anders een identiek product toch goedkoper gezien? Laat het ons weten, dan betalen wij jou het verschil terug. Je ontvangt bij geda-shop.nl het product voor dezelfde (lagere) prijs, mits:

  • Het maximaal 14 dagen geleden is dat je je aankoop van geda-shop.nl hebt ontvangen.
  • Het aangeboden artikel nieuw en direct leverbaar is.
  • Het artikel wordt aangeboden bij een, door de leverancier officieel, erkend Nederlands verkooppunt.
  • Het artikel onder dezelfde verkoop-, leverings- en actievoorwaarden en mogelijke kortingen (hoe ook genaamd) verkocht wordt.

    Geda-shop.nl behoudt zich het recht om de voorwaarden tussentijds te wijzigen en kan om bewijsvoering vragen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

geda-shop.nl
Tel: 088-4000700
Mail: info@hocap.nl
Onze domeinnaam is www.geda-shop.nl

Hoofdkantoor:
Randweg 2
4116 GH Buren
KvK: 50380699
BTW: NL8226.87.264B01

Expeditie:
Lange Hofstedestraat 7
4116 EX Buren

Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hocap.nl.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Bancontact
  • Hidden
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en er zijn Servicevoorwaarden van toepassing.